دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1396 - 17:04
با حضور اعضا صورت گرفت

بررسی تهیه و تدوین برنامه‌های آموزشی در جلسه شورای تخصصی آموزش استان کرمانشاه

جلسه شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور اعضا و به ریاست رئیس دبیرخانه هیات امنای استان برگزار شد.
کد خبر : 224563

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ این جلسه در راستای بررسی تهیه و تدوین برنامه های آموزشی دانشگاه بویژه دوره های تحصیلات تکمیلی و مقررات مربوط به انتخاب و وظایف اعضای شورا و مدیران گروه های آموزشی برگزار شد.


دکتر سیروس محبی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان در این جلسه درباره وظایف آموزش در دانشگاه و مقررات مربوط به توضیحاتی ارایه و نقش مدیران گروه آموزشی را در دانشگاه اصل اساسی آموزش دانست و تلاش معاونان آموزشی برای تشریح وظایف این عزیزان به دانشجویان در راستای توجیه آنان و رفع ابهام آموزشی مهم برشمرد.



دکتر مسلم رستمی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هم علاوه بر ارایه گزارشی از جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی سازمان مرکزی به ریاست دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی که وی به عنوان عضو شورا و نماینده یکی از مناطق ده گانه دانشگاه (استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان و لرستان) در آن جلسه حضور داشت، از تلاش بیشتر برای تهیه و تدوین برنامه های آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه در آینده خبر داد و نسبت به تاثیر پیشنهاد شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان در تکمیل برنامه های آموزشی دانشگاه مطالبی بیان کرد.



جلسه شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی با بررسی بخشنامه های؛ مقررات مربوط به انتخاب و وظایف شورا و مدیران گروه های آموزشی و ارایه پیشنهادها در این خصوص ادامه و مصوباتی نیز به همراه داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: استان کرمانشاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته